vineri, 4 ianuarie 2013

APA ŞI ASPIRINA:


De reţinut :
Timpul corect pentru a bea apă va îmbunătăţi eficacitatea ei pentru corpul uman.
- Două pahare de apă imediat după trezire, ajută la activarea organelor interne.
- Un pahar de apă - 30 de minute înainte de o masă ajută digestia.
- Un pahar de apă înainte de a face baie, ajută la scăderea tensiunii sanguine.- Un pahar de apă inainte de culcare, ajută la evitarea unui atac cerebral sau de cord.
Trimite, te rog, acest mesaj celor pe care îi cunoşti...
Rolul unei aspirine
Recomandările următoare se înscriu în acea minoritate a informaţiilor difuzate pe internet pe care e bine să le luaţi în considerare şi, mai cu seamă, să le respectaţi.
Cînd am avut crizele cardiace, medicul care mi-a acordat îngrijirea de urgenţă m-a întrebat dacă luasem aspirină după ce simţisem durerea toracică. I-am răspuns că nu aveam aspirină în casă. Şi-atunci, mi-a dat următorul sfat: în orice casă, în special dacă cel puţin unul dintre membrii familiei este în vîrstă de peste 60 de ani, trebuie să existe măcar un flacon cu aspirină. Bineinţeles că pastilele trebuie să fie la îndemînă, ca să poată fi luate, fără întîrziere, de îndată ce survine durerea în piept. Concentraţia enzimelor specifice indic
ă faptul că mi-aş fi putut pierde viaţa dacă n-aş fi ajuns la timp la spital.ÎN CONSECINŢĂ: dacă nu aveţi aspirină în casă, cumpăraţi un flacon şi ţineţi-l într-un loc accesibil. Dumnezeu ştie dacă o asemenea măsură poate face diferenţa între viaţă şi moarte. Atenţie! Există şi alte simptome de atac de cord, însoţite de durere în braţul stîng. Trebuie să aveţi în vedere şi instalarea unei dureri intense în maxilarul inferior, apariţia vărsăturilor şi a transpiraţiilor abundente, care nu mai sunt doar nişte simptome banale.Detaliu: În timpul unei crize cardiace, e posibil ca la început, să nu simţiţi acea durere în piept; 60% dintre oamenii care au avut o criză de inimă în timpul somnului nu s-au mai trezit niciodată. Cu toate acestea, o durere în piept vă poate trezi dintr-un somn profund. Într-un asemenea caz, luaţi imediat în gură doua aspirine, lăsaţi-le cîteva clipe să se umecteze pe limbă şi înghiţiţi-le apoi cu puţină apă. Apelaţi fără întîrziere serviciul de ambulanţă, poliţia sau pompierii, spuneţi "criză cardiacă" şi informaţi că aţi luat două aspirine. Aşezaţi-vă pe un scaun sau un fotoliu şi aşteptaţi să sosească ajutorul solicitat.FIŢI VIGILENŢI!
Un cardiolog afirmă că dacă fiecare dintre cei care primesc acest mesaj ar informa alte 10 persoane, o viaţă va fi, cu siguranţă salvată.
EU MI-AM FĂCUT DATORIA!
L-am primit si l-am retransmis!!!